Skip to Content

Siguria dixhitale dhe aftësitë e inteligjencës artificiale për nxënësit në Veles, Probishtip, Radovish dhe Strumicë

AINOW

Presidenti ynë, Suad Seferi, organizoi një seri trajnimesh për nxënësit e Access në Veles, Probishtip, Radovish dhe Strumicë, përmes projektit Access, i financuar nga Ambasada e SHBA-së në Shkup dhe i zbatuar nga MCEC – Qendra Maqedonase për Edukim Qytetar. Trajnimet u fokusuan në rritjen e ndërgjegjësimit për rreziqet kibernetike dhe përdorimin praktik të inteligjencës artificiale, me qëllim që nxënësit të pajisen me njohuri dhe aftësi të dobishme në jetën e tyre të përditshme.

Gjatë sesioneve, nxënësit u njohën me shpejtësinë me të cilën shfaqen rreziqet dixhitale dhe pse përdoruesit e rinj janë veçanërisht të ekspozuar. Ata shqyrtuan shembuj realë të keqpërdorimit të të dhënave personale, profileve false dhe mesazheve mashtruese, duke mësuar hapa të thjeshtë për të qëndruar të sigurt, përfshirë mbrojtjen e llogarive, krijimin e fjalëkalimeve të forta dhe njohjen e shenjave të hershme të rrezikut. Trajnimet u përqendruan në praktika të thjeshta që nxënësit mund t’i aplikojnë menjëherë në aktivitetet e tyre të përditshme online.

Një pjesë kyçe e programit ishte inteligjenca artificiale. Nxënësit zbuluan mjete që ndihmojnë në kërkime, shënime, organizim dhe planifikim projektesh. Ata mësuan se si AI mund t’i ndihmojë të studiojnë më efikas, të strukturojnë informacionin dhe të përmirësojnë cilësinë e detyrave shkollore. Sesionet gjithashtu u fokusuan në përdorimin e përgjegjshëm dhe etik të AI-së, duke i ndihmuar nxënësit të kuptojnë si këto mjete mund të përmirësojnë mësimin pa zëvendësuar të menduarit kritik.

Në të katër qytetet, nxënësit ishin aktivë dhe të përfshirë, duke ndarë përvoja të tyre online dhe duke bërë pyetje konkrete. Kontributet e tyre ndihmuan në formësimin e sesioneve dhe e bënë diskutimin të lidhur me jetën e tyre të përditshme dixhitale. Ky qasje interaktive bëri që nxënësit të largoheshin jo vetëm me udhëzime praktike, por edhe me një ndjenjë përgjegjësie për të mësuarit dhe sigurinë e tyre digjitale.

Këto trajnime janë veçanërisht të rëndësishme sepse nxënësit janë në vijën e parë të ekspozimit dixhital. Ata përdorin internetin për shkollë, komunikim, lidhje sociale dhe krijimtari, gjë që i bën të ndjeshëm ndaj kërcënimeve kibernetike dhe dezinformatave. Duke kombinuar edukimin praktik për sigurinë kibernetike me njohuritë mbi AI-në, këto sesione u ofrojnë nxënësve mjete për mbrojtje, përdorim të përgjegjshëm të teknologjisë dhe zhvillim aftësish që do t’u shërbejnë akademikisht dhe personalisht në të ardhmen.